• Ring: 0771-400 100
  • E-post:

Felanmälan Mobiltelefoni

 

Jag har testat med en annan telefon

Kontrollera driftstörningar här. Finns det några driftstörningar i ditt område?

Nej

Telefonnummer det gäller

(På SIM-kortet. Ej i brevet du fått)

Felbeskrivning

Det går inte att ringa till telefonenDet går inte att ringa från telefonenTäckningsproblemSamtalet brytsMMS fungerar ejMobil data fungerar ej

Felbeskrivning: (så utförligt som möjligt)

När inträffade felet?

Datum för fel: Testade senast:

Har du någon i din närhet som också använder sig av Telenors nät samma problem? För att säkerställa att det inte är något fel på den sändaren du befinner dig under.

Nej


Ange två exempel med exakt datum och tid som du inte lyckats med att använda tjänsten du felanmäler. Exempel 1 [datetime* datum-fel1 date-format:mm/dd/yy time-format:HH:mm] Exempel 2 [datetime* datum-fel2 date-format:mm/dd/yy time-format:HH:mm]

Vad har du för mobiltelefon?

Vet du inte modellbeteckning på din telefon? Klicka här

Normalt så återfinns alltid modellbeteckningen genom att gå i:

1. Inställningar

2. Välj alternativet: allmänt
eller om telefonen eller min enhet

3. Modellbeteckningen visas på telefonens skärm

Var befinner du dig?

InomhusUtomhus

Kontaktinformation

Övrig information