• Ring: 0771-400 100
  • E-post:

Felanmälan Mobilt bredband

 

Jag har testat med en annan dator / dongel

Kontrollera driftstörningar här. Finns det några driftstörningar i ditt område?

Nej

Telefonnummer det gäller

(På SIM-kortet. Ej i brevet du fått)

Felbeskrivning

Det fungerar i en annan dator / dongelDet har fungerat tidigare Felbeskrivning: (så utförlig beskrivning som möjligt)

När inträffade felet

Datum för fel: Testade senast:

Har du någon i din närhet som också använder sig av Telenors nät samma problem? För att säkerställa att det inte är något fel på den sändaren du befinner dig under.

Nej


Ange två exempel med exakt datum och tid som du inte lyckats med att använda tjänsten du felanmäler. Exempel 1 [datetime* datum-fel1 date-format:mm/dd/yy time-format:HH:mm] Exempel 2 [datetime* datum-fel2 date-format:mm/dd/yy time-format:HH:mm]

Vad har du för produkt från Qall?

Dongel från QallDator från QallJag har en produkt från annan leverantör

Var befinner du dig?

InomhusUtomhus

Kontaktuppgifter

Övrig information