• Ring: 0771-400 100
  • E-post:

Felanmälan Fast telefoni

 

Jag har testat med en annan telefon Jag har bredband på telefonledningen (ADSL) Innan du fyller i nedanstående, behöver du testa med annan telefon. Detta för att vi ska vara säkra på att felet inte ligger i själva telefonen. Koppla ur allt och koppla in en telefon i förstajacket. Förstajacket är oftast det telefonjack som sitter närmast ytterdörren. Om vi skickar ut en tekniker och det visar sig vara fel på din telefon så kommer du att debiteras en teknikerkostnad om 1600 kr exklusive moms.

Telefonnummer det gäller (inkl. riktnummer)

Felbeskrivning

När inträffade felet?

Om vidarekoppling önskas, var god fyll i telefonnummer
Vidarekoppling debiteras separat, enligt gällande prislista
Kan ringa ut, men ej ta emot samtalKan ta emot samtal, men ej ringa utKan varken ringa eller ta emot samtalIngen ton efter flytt/nytt abonnemangÖverhörning (Hör andras samtal)Det är ton i lurenDet är tyst i lurenDet är spärrton (upptagenton)Det är treklangJag får felmeddelande/talbeskedJag har störning på linjen (det brusar vid samtal)
Felbeskrivning: (så utförligt som möjligt) Vad händer när man ringer till telefonen? Hur låter det? Vad händer när man ringer ut? Hur låter det?

Adress

Fält markerade med * är obligatoriska

Övrig information